Om mig

Mitt foto
Jag bor i Hjo och på min fritid äter jag spagetti och köttfärssås.

torsdag 9 juli 2009

Hallucination generation

"Hallucinerade" igårkväll igen. eller nåt

haha, jag sov ju inget på 35 timmar och när jag väl slocknade igår så drömmde jag om jobbet å det var massa krångel med massa byttor eller nåt som alla ville ha mjukglass i! hahah och det var nåt fel med detta så alla byttor skulle slängas men det var mer å mer folk som kom å skulle ha så jag sprang runt å grät och kastade asmassa byttor men inget hände och så "vakande" jag lite då och då och var helt svettig och ögonen tårades å jag klagade ut mot "folket" som jag såg i mitt rum dårå, som inte var mitt rum, för det var ju hamnen.

Nå.

iDag har jag jobbat och det var inga klagomål på byttor eller nånting annat heller fören delen.

MEN jag lyckades cutta mejsjälv i fingeret med en glasbit på 3 centimeret, varav 2,5 av dom satt i fingret. Rätt in bara.
Det var trevligt, det blödde jättemycket och jag försökte leka kunnig med förbandslådan aldeles själv, det gck inget bra så Frida fixa´t. :)

Fuck off

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar