Om mig

Mitt foto
Jag bor i Hjo och på min fritid äter jag spagetti och köttfärssås.

måndag 20 juli 2009

Klös

bababababbajs


Jag tänkte att jag skulle försöka ta tag i mitt liv lite och börja mogna lite i psyket också och leka seriös och låtsas bry mej om viktiga saker.

Lisa påminde mej igår om att jag är så fruktansvärt oseriös jämt :P och att jag granska varje ord jag säger och måste utveckla det och allt jag säger, och det blir helt knep
Förövrigt är allt väldigt knepigt just nu, känns så iallafall.
Vill bara ligga i min säng och sova och vakna när allt är löst och glömt och när jag inte tänker så mycket.
Hatar mitt tänkande just nu och jag gör verkligen allt för att inte halka tillbaka men det är fan inte lätt!

Och jag drömmer så jävla fucked up nu det senaste också! Jag blir fan helt cp på alltihop
Allt är fan helt nytt för mej med, jag brukar aldrig bekymra mej för hur jag är och för hur andra känner, men iår är allt helt omvänt och jag känner såna fruktansvärda aggressioner mot folk som jag verkligen älskar. Och det känns som jag bara flyter med i en jävla våg som jag bara vill bromsa in och stanna ett tag och leva !
allt har gått så fruktat jävla fort och jag önskar verkligen att allt bara kunde börja om .

Jag satsar på en nystart, men det får bli när skolan börjar igen och jag har lite mer tid. :)

"The ones that counted us out
Regret that they packed the fight
We sit on top of the world
And were proving it every night"


Kom på att jag måste upp om 8 timmar.. Det känns sådär lagom lockande kan jag säga.
Jag har 18 jobbpass kvar i sommar, det är 28 dagar kvar till skolan börjar!

Herrefan

Plus att Sandra skrev förut och sa att vi kommer gå till FYRA 4 dagar i veckan och en dag går vi till tre. KULKUKJUL då!!

Kommer inte bli så många heldagar i höst då.

Nu ska jag dö.

Adios

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar