Om mig

Mitt foto
Jag bor i Hjo och på min fritid äter jag spagetti och köttfärssås.

torsdag 16 juli 2009

We dont give a fuck



drog till lukas vid 23 i måndags å lekte med han mats å charlie :)
Det var trevligt
Kom hem 4 å sov som en get :-D



Kul att alla vill va med på kort :)







sen åkte jag gocart med jobbet i tisdags.
Jag var väl bland dom sämsta som vanligt, Frippe vann som vanligt ;)
Och ja, det var kul.
Sen åkte jag direkt till korsberga och sov hos Matilda. Sen åkte vi till liseberg i går.



åkte allt som är värt att åka sen blev de så jättemycket folk så vi drog oss hem vid sju typ :)
(tackar även Gud för hellregnet du gav oss.) Jävla idiot. Vi gick som ingenting när det bara öste ner och det var väl lite osmart kanske. RÄTT blött och lite smått kyligt efteråt. Men de var trevligt



Hade kul på tåget hem.
Sneur, spöksneur.


KARLSBORG på tisdag ! :D Löv it.
Nu ska jag snart jobba igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar