Om mig

Mitt foto
Jag bor i Hjo och på min fritid äter jag spagetti och köttfärssås.

söndag 12 juli 2009

jag gillar honom inte - Jag kan typen

Jag dör. Ser på G som i gemenskap för 13214t5803648543§ 324 gången.

Var hos Linnea i fredags,eller hos hennes syster, med charlie å Felciia:)
Rökte vattenpipa å pratade å så.
Garvade ihjäl mej på charlie och så. Cyklade hem 4 somna nånstans runt 5 åå upp 10 :)
Jobbade och sen kom matilda

imorrn äre jobb igen och på tisdag äre gocart och onsdag liseberg, torsdag- måndag jobb och så vidare.

KUL.




Imorse såg vi på "dreamcatcher" haha, jag myta nog lite å sa att den skulle va jättebra, å "det är ju stephen king å han är ju grym på skräck" och alltsåntdär, trodde helt enkelt att det var en grym skräckfilm, Icke.

Mystisk sience fiction baraaah.
Dålig som en bäver.. , och ja.

Jag vill festa!!!
Hur ska detta gå när jag jobbar precis hela tiden!?!

rövhål

nu ska jag fortsätta se på bästefilm å sen sova.

Köss

"Jag har iallafall inte HIV"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar