Om mig

Mitt foto
Jag bor i Hjo och på min fritid äter jag spagetti och köttfärssås.

lördag 4 juli 2009

sweeeeeeeeeet


Sweet.. är det jag som alltid skjuter ut hakan 20 meter när jag smilar eller ?


Listor är fina grejor de.


Random/stuff


Någon/några som förstår dig: finns nog nåra olika

Någon som du längtar efter: jodå

Något som du längtar efter: venne


Någon som du hatar: inte de


Vem kramade du senast: ansoo

Vem kysste du senast: a . .- - -- gmmmmmn yt5enhjm

Vem ringde dig senast: bror

Vem ringde du senast: de va nog frippe :P

Vem pratade du med på msn senast: linus

Har du några kärleksproblem: nej

Har du ätit något idag: frukost på donken gör att man känner sej feeeeet

Har du gråtit idag: NEJ

Har du skrattat idag: jämnt

Jag
Är singel: somfan

Saknar någon: japps :(

Är rädd för att bli övergiven: av vissa

Svär ofta: alltid :)

Sjunger i duschen: inte ofta

Morgonperson: nej

Är kär i kärleken: nej

Skrattar åt mina egna skämt: klart

Vill ha barn: jää

Skulle göra plastikoperation om det skulle vara ofarlig: ja


Har du
Glasögon/linser: hepphepp

Piercingar: nej

Syskon: två brööder

Jobb: somfan

För många vänner: Nej
Rymt hemifrån någon gång: nej
Färgat håret: japp
Bra självförtroende: jodå
Sagt "jag älskar dig" till någon: jä

Varit kär: har jag nog
Dumpat någon: nej

Brutit några ben: nejnej

Ljugt för mina föräldrar: jäpp

somnat gråtandes: tror de


Brukar du
Titta dig själv i spegeln: jä

Ha ångest: nej. donken i julas är ett undantag

Drömma mardrömmar: tror dom är det, men ja vet inte :P

Klä dej i svart: har typ bara svarta klääär

Hata folk: bara en kort stund :P

Lita på folk: nej. Eller jo, jag pratar om allt och sen antar jag att dom fattar vad dom ska hålla käft om !


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar